۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۰۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

شهید سلیمانی برای رسیدن به شهادت بی‌قرار بود

شهید سلیمانی برای رسیدن به شهادت بی‌قرار بود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها، گفت: شهید سلیمانی برای رسیدن به شهادت بی‌قرار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و تجلیل از بانوان فاطمی که در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: محبان اهل بیت (ع) در راه ظهور امام زمان (عج) بی قرار هستند و برای رسیدن به امام زمان (عج) منتظر هستند تا به محضر امام زمان خود برسند.

وی افزود: یکی از افرادی که برای رسیدن به امام زمان (عج) تلاش می‌کردند و در بیابان‌ها در راه خدا جهاد می‌کردند، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید سلیمانی در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان به دنبال جهاد در راه خدا و شهادت بود که برای رسیدن به آن تلاش بسیار کرد و به معنای واقعی برای شهادت بی قراری می‌کردند و تصویر گریه‌های ایشان در حرم امام رضا (ع) قابل مشاهده بود.

احمدی با اشاره به اینکه اولین مدافع ولایت حضرت زهرا (س) بوده است، بیان کرد: امروز جمعی از بانوان فاطمی، مادران شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل خواهند شد که در هشت سال دفاع مقدس با راهی کردن فرزندان خود به جبهه‌ها زمینه ساز پیروزی نظام اسلامی شدند و خود نیز در پشت جبهه از رزمندگان پشتیبانی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز همچنین از کتاب «هلیسان» رونمایی می‌شود، عنوان کرد: «هلیسان» مجموعه اشعار کردی در وصف شهید سلیمانی است که به همت مرحوم دکتر مسلم مقدسی گردآوری شده است.

کد خبر 5671783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha